TRIGÚŇ

Videl som video ako sa chlapci spúšťajú z kopca na trojkolkách s návlekmi na zadných kolesách a driftujú o 106. Bolo to zábavné, ale treba ísť na kopec...a tak. Tak som popozeral čo je doma pohádzané pod ponkom a vyšla mi z toho trojkolka s malým motorčekom s objemom 50 ccm. Rám je vlastnej konštrukcie, kolesá sú z motokáry, predná vidlica zvarenec z rúrok, predné koleso plus riadidlá zo skútra, brzdový strmeň z nejakej 4-kolky, nádrž je zvarenec z alu plechov, očalúnené sedadlo z električky č.3. Asi sa to malo volať skor guláš, ale ja som si vymyslel také rýdzoslovensky znejúce Trigúň. No a je celkom zábavný. Ide bokom a rád.

SACHS BRUNTELES

Toto je zhmotnenie mojej predstavy ako si predstavujem motorku do mesta, na blbnutie a na krátke trasy...na prvý pohľad nenároná prestavba, ale...Ale je tam oproti originálu (Sachs X-Road) zmenené asi všetko okrem prednej vidlice a predného svetla :-)

CYKEL

Zoberieme staré koleso z BMX-ky, vovaríme do neho napevno osku, nájdeme dve staré ložiská, ohneme dve rúry vo zveráku, tretiu ku tomu privaríme, za stáleho miešania, vhodíme dva pedále s klukami a tesne pred odstavením ….atd. Ešte treba dokúpiť origo sedlo – vyplatí sa. No a už len nasadnúť a ...znova nasadnúťa znova. A po pár dňoch to príde...1meter, 2metre...Vhodný hlavne pre baby

SACHS 650 ROADSTER

Malý cestovateľ ( A, CZ, D, H, BIH, HR, SRB, MNE, AL, CH, I, F, E ) s veľkým srdcom, ktorý neodmieta lesné cestičky vedúce trebárs aj k Atlantiku. Na tejto moto je vyrobený zadný blatník s osadeným led svetlom, držiak ečv, otvorený tlmič výfuku Viper plus upravený zvod výfuku, iné zrkadlá, smerovky, predné plexi, zadné tlmiče z XJR, duralový zadný nosič

MANET 125 TATRAN

Jeden z mála slovenských motocyklov, väčší brat Pioniera s neodolateľným socidizajnom. Tento skúter vie ponúknuť veľa. Ľahký, obratný, praktický, pohodlný.....týmto vzdávam hold československým konštruktérom a budem sa snažiť udržať ho pre nasledujúce generácie. Je to romantik, ktorý si vyžaduje citlivé zaobchádzanie. Pre mňa už dnes legenda z Považskej Bystrice. Celý skúter som komplet rozobral do poslednej skrutky, rám plus plecharina opieskované, následne nastriekané matnou oranžovou, výbrus, lamely, repas tmičov, matné plexi